Verlang jij er als recruiter ook naar om:
- Je doelgroep echt te leren kennen door op een gestructureerde en resultaatgerichte wijze met kandidaten in gesprek te gaan.
- Vacatureteksten te schrijven die wel sterk en aantrekkelijk zijn omdat je exact weet wat jouw kandidaten willen lezen.
- Goede input te krijgen voor het schrijven van de allerbeste InMails zodat je met kandidaten in contact komt.
- Input van je doelgroep te krijgen voor doelgroepenpagina’s op jullie werkenbij site.
- Inzicht krijgen in waar en wanneer en hoe je jullie doelgroep het beste kan bereiken zodat je dit kan meenemen in je recruitmentstrategie en wervingsplan.
- Een stevige gesprekspartner te zijn voor je klant en hiring manager. Laten zien dat je weet wat de doelgroep in beweging brengt.
- Meer betrokkenheid van de medewerkers en hiring manager bij het invullen van een vacature.
- De beste kandidaten voor je werkgever of klant vinden en de werkweek met een voldaan gevoel afsluiten.
- De beste advertenties en campagnes opzetten zodat de doelgroep jullie een interessante werkgever vindt.